sobota, 30 czerwca 2012

Nowy początek...

Z miłości do jedzenie, gotowania i pieczenia. Od zawsze uwielbiałam siedzieć w kuchni, piec ciasta, ciasteczka, gotować różne potrawy, przyrządzać makarony, sałatki, a później co najważniejsze to wszystko zjadać! Do bloga też przymierzałam się już od dawna, ale zawsze było jakoś nie po drodze...Dzisiaj postanowiłam to zmienić. Tworze go dla siebie i dla osób, które szukają prostych przepisów, bez wyszukanych składników i żmudnych przygotowań. Mam nadzieję, że dla kogoś ten blog okaże się pomocny albo inspirujący. Nie uważam się za nie wiadomo jaką kucharkę, ale chyba najważniejsze w życiu jest to aby kochać to co się robi. A ja to właśnie kocham. Zarówno wytwarzać jak i konsumować!
Dlatego zaczynam, mam nadzieję, że spotkam się ze wsparciem i ciepłym słowem na początek.
Bon apetit!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz